Home / elektronica / Reclame maken anno 2016

Reclame maken anno 2016

Het medialandschap is zeker de laatste 10 jaar enorm veranderd. Wilde je vroeger reclame voor je bedrijf maken, dan lag het plaatsen van een advertentie voor de hand. Of je maakte een foldertje die je huis aan huis liet verspreiden. Maar deze keuze van adverteren is nu lang niet meer zo rendabel als vroeger. Ten eerste is gedrukte media (kranten, bladen e.d.) een kostbare manier om te adverteren, maar een nog groter nadeel is dat krantenoplagen enorm zijn gedaald wat het bereik van jouw advertentie behoorlijk inperkt. Nu het dagelijkse nieuws steeds meer (nu al meer dan de helft) wordt vernomen via digitale middelen, zoals internet, is de gedrukte media in verval geraakt. Ook omdat steeds meer mensen afzien van reclameblaadjes e.d. middels een sticker op de brievenbus, is deze vorm van reclame maken uit de tijd. Lees meer op de website van JFAD.

Reclamebord voor buiten

Zeker als je lokaal de aandacht wil van jouw doelgroep zijn er nieuwe manieren om te adverteren. Een ervan springt er duidelijk uit door de vele voordelen : het buiten reclamebord. Deze borden zijn zo gemaakt dat ze tegen alle weersomstandigheden opgewassen zijn. Ze zijn waterdicht, worden vorstvrij gehouden door een warmtebron en duidelijk zichtbaar in volle zonlicht als in het donker. Ze zijn eventueel verplaatsbaar, zodat je ze altijd in het zicht van jouw doelgroep kunt opstellen.

Invloed op je boodschap

Het sterkste argument om een reclamebord buiten aan te schaffen is om het feit dat je je boodschap zelf kunt vormgeven. De inhoud kan je zelf bepalen en aanpassen wanneer je wilt en je kan enorm veel verschillende pagina’s laten vertonen. Middels speciale software heb je geen specialisten nodig, de inhoud bepaal je zelf. Het is ook mogelijk zo’n reclamebord geschikt te maken om binnen te zetten door deze uit te laten voeren met wieltjes.

 

Rate this post

About Errol

Check Also

Telefoon reparatie Amersfoort

Een telefoon is tegenwoordig niet meer weg te denken uit je leven, en dan hebben …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *